söndag 1 mars 2009

Dödstrött


Om inte jag å holmen räknas som inveteringsproffs nu så är de något som inte stämmer. Som tur var tog de inte två dagarn den här gången..men de var inte roligt ändå. Dessutom blir de himla rörigt när de inte stämmer med listorna..20 FC7 (1199 kr) för lite är ingen höjdare. Men med välbehövlig hjälp av såklart Helena och två av tjejerna från stadium ordnade det sig upp sig närmare sex.

Innan jobbet idag kikade vi såklart på Vasaloppet, först på tv och sedan från läktaren vid målet. Har man varit här och jobbat i 1 ½ vecka så kan man ju inte missa själva höjdpunkten. :) Men nu ska det bli grymt skönt att åka hem imorn! Är dödstrött och förkylningen hjälper inte direkt till..så jag ska faktiskt ta och lägga mig snart..pappa kommer garanterat senare eftersom han är på nån fest med Gunde å hans serviceman (anledningen till att vi blev kvar även inatt)

Även om ja varit trött och mestadels less idag så har jag hunnit med att vara lite glad med, för jag har ju fått träffa Björn! <3

Sofie

Inga kommentarer: