onsdag 18 mars 2009

Rastlös

Shit vad det kryper i kroppen.. Jag har haft vilodag idag och städat igenom hela lägenheten och fått ordning på mina grejer som åkt i och ur väskan konstant den sista tiden. Riktigt skönt att få det lite fräscht och få alla saker på sin rätta plats, åtminstone för några dagar. Förutom städningen har jag såklart kollat på WC-sprinten från slottet idag..gick ju helt okej för svenskarna. :) Men nu är jag riktigt rastlös..det bara kryper i kroppen. Så jag ska nog slänga på mig lite kläder å ta en promenix innan det blir kvällsfika i soffan. För även om jag haft vilodag så är det inge fel på aptiten. ;)

Fick nyss en inbjudan från New Sweden om New Sweden Open Championship 2009. Utförssprint på skidstadion och sedan festligheter med bankett nere på stan på kvällen, låter som något riktigt skoj att se fram emot. :)

Sofie

Inga kommentarer: