tisdag 17 mars 2009

Heja Elof

Så har ännu en dag gått..timmarna bara rullar iväg.
På förmiddagen blev det klassiska intervaller på ÖSK. Från början sken solen, sen började de mulna på och blåsa som satan för att sedan bli soligt igen..men bara fem minuter efter att jag kommit in och jag tittar ut genom fönstret så snöar de massor och yr vindar över allt. Kan man kalla de växlande väder eller vadå?

Efter handling på Ica så följade jag med Carro en sväng på stan..tänkte jag skulle försöka kolla in om telefonen jag tänkt köpa kommit hit, men icke. Istället hittade vi en grymt söt sommarkjol på åhlens som carro köpte..svart med massa små blommor i olika färger och knappar på framsidan. Är riktigt sugen jag med!

Å idag får man ju inte glömma Elofsson som vann Mästarnas Mästare. Han är rätt grym! Men måste säga att Malin Moström imponerade åtminstone på mig. Tänk om alla fotbollspelare ha den inställningen hon har! Inställning däremot verkade Erica Johansson ha stora problem med..ett under att hon kunde bli så bra som hon blev när hon viker ner sig sådär lätt. Men å andra sidan var hon inte skidåkare heller. ;)

Sofie

Inga kommentarer: