söndag 15 mars 2009

Gårdagen började inge vidare. Jag kunde knappt sova på natten, somnade runt halv tre å vaknade sen före sju och kunde inte somna om....När jag sedan stod på startlinjen nere i Jädraås så kändes det i kroppen att jag knappt sovit så tävlingen gick inge vidare. Men det var bra att få en genomkörare. :)

Lördagkvällen blev desto mysigare. Anna kom på besök och vi bakade pizza med massa godsaker på som vi mumsade på framför melodifestivalen. Lite senare åkte vi in till stan, Anna skulle nämligen vimmelfota och jag följde med som sällkap. Var inte direkt så mycket folk ute..men skoj att se hur det ser ut på Stadt å August, jag har ju som sagt aldrig varit ute hemma i stan. Men det var väldigt skönt att krypa ner i sängen sen när jag kom hem också så någon riktig utekväll får vänta ett tag till. =)


Nu är jag hemma hos mig i Östersund igen..efter lite strul på vägen som jag själv ställde till med. Så sjukt vad förbannad jag blev på mig själv när jag glömde mobilen, med bokningsnumret i, hemma i Sanna!! Så jag missade mitt tåg och fick köpa ytterligare en resa hit. Inte direkt vad man vill lägga 200 kr på i onödan! Aja, jag kom ju fram tillslut.

Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min sötaste systerdotter.
Fick din bloggadress och mejl när jag var hos Mormor och Morfar igår. Morfar var så liten och trött.Kul att läsa och se alla fina bliker. Nu skall jag följa din blogg regelbundet. Jag har ett nytt projekt på gång. Jag skall starta en webshop med kläder för normallånga tjejer som oss. Jag har hittat en fabrik som skall sy jeans från 29 tums längder. Dessutom skall jag ha kläder från Valerie Aflalo. Du skall se vilka godbitar! Jag har ett företags som hjälper mig med att bygga shopen. De fick míg att förstå att det är toppen att ha en blogg så nu har jag startat en .
http://billaofsweden.blogspot.com
När är du hemma igen ? Jag tänkte att jag kunde få hjälp av dig med lite tips för bloggen. Jag har lyckats få till några sidor så gå gärna in och läs. Tusen krama Lena

Anonym sa...

åh fy fasen vad värdelöst att betala extra :p tack för helgen som var bejb : )
Puss!