torsdag 12 mars 2009

Härlig vilodag


Idag har jag haft en kanonhärlig vilodag. =)
Det började med sovmorgon i morse och efter en god frukost och byte av sängkläder åkte jag till Ica å inhandlade korv, bröd, tändvätska och dricka. Därifrån åkte jag å hämtade upp Anna och vi begav oss till Maln i det strålande fina vårvintervädret.
Solen sken, vi tände en eld och satt bakom vindskyddet och hade de bra..Linnea kom också och gjorde oss sällskap en stund. =)

Efter några timmar i solen och en kortis hemma blev jag bjuden på middag hemma hos mormor å morfar. Mormor hade lagat god lasagne åt oss!
Mätt och belåten åkte jag sen vidare till MQ där det var klubbkväll. Jag införskaffade mig ett linne till fjälltopp helgen och ett par jeansleggins. Sen blev jag käääär i det här vita linnet på bilden..men de var lite dyrt så de tänker jag inte köpa förrän jag fått mina pengar jag vann på skidtävlingen. :)

Sen har Anna varit på besök här en stund och vi har slappat å kollat på TV..å nu är det verkligen dags för mig att sova..så natti natti!

Sofie

Inga kommentarer: