fredag 18 januari 2008

Uäck!

Nyss roade jag mig med att städa vårat badrum. Själva toaletten är inte speciellt äcklig att göra rent..men sargen vid duschen va hemskt skitig. Rikigt riktigt äckligt va det. Men nu har de blivit bra mycket renare i alla fall efter mitt intensiva skrubbande.

Klockan 17.40 idag anländer Emil och Jonathan från sthlm, två av deltagarna på vårat läger, och sedan klockan sex kör vi igång med en teknikgenomgång nere på skidgymnasiet. Det mesta är fixat nu så förhoppningsvis blir helgen lyckad och de 6 deltagarna blir nöjda med vad de fått lära sig under vårt helgläger.

Ska bli skönt å få stå på skidorna mycket i helgen. Å sen nästa vecka blir de hårdträning, många timmar och laktattest på bandet förmodligen. Jag känner mig så otroligt lat och otränad nu när jag varit sjuk och bara tränat en gång hittils i veckan. Men så fort man får komma igång blir de mycket bättre och det ser jag fram emot, ser tom fram emot träningsvärken!

Nu ska ja ta å gå ut till köket å smaka en bit av våran goda rulltårta vi bakade igår..mums! =)

Inga kommentarer: