tisdag 22 januari 2008

Gött!


De finns ingen härligare känsla än att kliva in i en varm skön dusch efter ett riktigt hårt skidpass. Idag blev de 3 gånger 15 minuter tröskelintervaller i rostberg. En halvmeter snö och en backe som tog nästan en kvart att åka uppför, kan de bli bättre? Även om det var riktigt jobbigt glömde jag helt bort träningsvärken och stelheten sen igår.. Så nu ska jag bara mysa ikväll, känna mig riktigt nöjd, ligga i soffan och kolla på längdvärldscupen från Kanada.


Nu är de inte långt kvar till studenten! De kommer gå sååå fort. Å jag vet fortfarande inte vad ja ska göra när sommaren kommer. De är så många val som ska göras.. Det känns mest konstigt att min tid snart är slut här i Mora. Men det ska bli spännade och se vad framtiden har att ge. =) Och tillslut lär jag väl komma på vad jag vill bli när jag blir stor.


Inga kommentarer: