fredag 25 januari 2008

Klantskalle


Ja har en lite klantig pojkvän. Hehe.. Idag har jag haft som uppdrag att kolla hans mail flera gånger eftersom han väntade ett viktigt mail och på jobbet kan han inte kolla sin mail. Problemet var bara att på sin mail hade han ett sparat mail som jag inte skulle läsa. Men avsändaren såg jag ju på en gång, Linnea Ojala. Hm..undrar vad han planerar med henne till min födelsedag? och HUR har han fått tag i hennes mail..jag har den ju inte ens. =P Jag har i alla fall varit duktig och inte läst mailet. Men trots att han är lite klantig tycker jag om honom massor och saknar honom ännu mer! Så dumt att de är långt till Göteborg och att de inte finns snö där nere som jag kan träna på.


Idag har jag för övrigt inte gjort nått speciellt, mest massa småsaker. Ringt Minatti om uthyrningen av skidgymelevers lägenheter till vasaloppet, skaffat fler sådana, fixat över teknikfilmen från helgen till en dvd skiva samtidigt som jag städade iordning i samlingsrummet nere på skidgym. Ja, de var nog det mest spännande. Något som däremot är mycket mer spännande är att flyget ner till Sardinien nu är bokat! =) Den 20:e maj flyger jag och Malin ner till Alghero för 1280 kronor tur och retur, det visade sig vara lite dyrare än vad vi trodde, men ändå riktigt billigt. =) Nu ska vi bara bestämma oss för vart vi ska bo.


Ikväll blir de mys i soffan och Let's dance. Kanske något gott att smaska på också. ;)




Inga kommentarer: