lördag 26 januari 2008

Lördag


Imorse sov ja länge! Klev inte upp ur sängen före elva, och de är länge för att vara mig. Rätt skönt att bara ta de lugnt på morgonen. Gjorde inget speciellt förutom att slänga in tävlingsdressen i tvättmaskinen. Pratade med mamma som var i Sundsvall och gått upp sex imorse för att Fredrik startade redan tio och han och pappa skulle nolla en del skidor först (testa ut vilka som glider bäst med lika valla). Jag är glad att jag slapp kliva upp då.
Men senare klädde även jag på mig träningskläderna och tog cykeln in till vasaloppsspåret med skidor och stavar i ena handen. Cyklade förbi Jörgen Jönsson (hockeyspelare i färjestad) som kollade på mig som jag var en utomjording eller nått. =P Hur som helst åkte jag skidor i två timmar på vasaloppsspåret. Kändes rätt tungt så jag hoppas att kroppen är lite piggare imorgon på tävlingen.
Just nu sitter jag å kommer på lite saker till mitt descriptive speech som ja ska ha till veckan. Sådär roligt, men inte så svårt åtminstone..

Igår va ja lite smått besviken på min pojkvän, men det är lite bättre idag och imorgon har jag säkert glömt detta igen.

Inga kommentarer: