fredag 6 maj 2011

Rosa papper och blommor

Så, nu har det blivit varmt ute igen. Redan under min rullskidstur på morgonen var det så varmt att inte ens linne behövdes och på eftermiddagen när jag tog mig en löptur ner till gymmet var det närmare 30 grader varmt och strålande sol. Jag behöver inte direkt oroa mig för att vara blek när jag kommer hem. Det känns som det redan varit sommar i någon månad och än har den inte börjat på riktigt hemma. Konstigt!
Mellan träning och solsken har jag idag suttit inne och skrivit mitt andra och sista Rome prov. Det var kanske liiite svårare än förra gången, men ändå väldigt lätt och våran lärare var som vanligt helt galen. Är väldigt svårt att beskriva på vilket sätt men under förra lektionen pratade hon massor om hur heta navy seals är och härmade hur sexigt det ser ut när dom simmar fastbundna i vattnet under övningar. Normalt va?

Som avslutningen på den här torsdagen har jag suttit och skrivit detta fina rosa brev till min penpal Ashley. Jag hoppas hon blir glad över mitt svar och min ansträngning att skriva på rosa papper och rita blommor. haha..



Sofie

Inga kommentarer: