torsdag 5 maj 2011

Mac Book Pro



Puh, det är knappt så jag hinner med mig själv. Redan är det onsdag och jag har avverkat två av veckans större skoluppgifter, muntligt prov i Tyska i måndags och min sista Public Speaking presentation idag! Bara exam i Rome kvar imorgon och listening exam i Tyska på fredag sen är det helg igen. Och mellan plugg och prov har jag äntligen kunnat börja träna lite lugnt igen! Det går som alltid inte lätt på något vis, men huvudsaken är att jag är igång igen. :)

Näst efter att jag blivit frisk har det bästa under den här veckan varit att jag fått min Mac Book Pro. Jag är fortfarande riktigt imponerad över hur smart och grym den är. Äntligen behöver jag inte ställa datorn på flera böcker för att den inte ska dö på en gång och äntligen kan jag använda datorn utan strömkabel! Dessutom blir Skype väldigt mycket roligare, Andreas och mamma var precis lika glada över att dom nu kan se och höra mig en aning bättre.

Nu ska jag ta och hämta lite kvällsfika, kolla på film med Terese och känna mig lite nöjd med mig själv en stund. Wihooo.

Sofie

Inga kommentarer: