lördag 30 oktober 2010

Snyyyft

Egentligen skulle jag haft sällskap här i sängen nu..men eftersom dom dumma flygen inte kan gå som planerat ligger Andreas på ett hotell i texas och jag ensam här. Så jävla surt känns det! Jag har gått å längtat så galet mycket hela dagen, trots att jag har gått i skolan, tränat, gått i skolan, tränat igen, varit på en minneshögtid, handlat och lagat mat så har tiden gått såå sakta.. Å nu måste jag lägga mig ensam och vänta ända till 10.44 imorgon innan jag äntligen får träffa honom igen... Och om jag tycker det känns trygt kan jag bara föreställa mig hur det känns för honom. Jag ska behandla honom som en prins när han väl kommer imorgon!!

Hade det inte varit för mina grymma föräldrar hade jag inte kunnat se något positivt just nu. Men efter att läst det här meddelandet från mamma och pappa på facebook så kan jag åtminstone somna lite gott..:)
"Härmed vill låneinstitutet Sanna 3:2 meddela sitt beslut att återbetala 35 % av Sofie Jonssons lån. Motiveringen lyder: Världens bästa kund som sköter sina åttaganden mot låneinstitutet Sanna 3:2 utan anmärkning"

Sofie

Inga kommentarer: