måndag 25 oktober 2010

Jaha..

..så har ännu en helg passerat. Varje dag står något inplanerat i kalendern så dagarna verkligen bara flyger fram. Lördagen och söndagen har jag spenderat med att gå fem kilometer för MADD (Mothers Against Drunk Drivers), varit på tailgate, fikat på ett riktigt mysigt café, pluggat, handlat och såklart tränat.
Idag hade jag även sovmorgon, inte förrän klockan åtta ringde väckarn..helt otroligt.. ;)


För en liten stund sen pratade jag med Sara på skype, det var inte igår. Synd att USA är så himla stort ibland..annars hade jag gärna åkt upp till Boulder å hälsat på. Där går det ju tom att åka skidor nu...fuskigt.

Nej, nu är det dags att sova..skola igen klockan åtta imorn. Men det längtar jag till, för det betyder ju att det är måndag..och då är de ju nästan fredag igen.

Sofie

Inga kommentarer: