tisdag 5 oktober 2010

Måndag ännu en gång

Ännu en gång har en ny vecka börjat..tiden fullkomligt flyger fram känns det som. Vips så har veckorna gått, helgen kommer och helt plötsligt är det måndag igen.
Den här måndagen har jag först spenderat i skolan där jag bland annat fått lära mig hur jag ska andas för att sänka min stressnivå i kroppen. Spännande va? Efter skolan har jag skrivit en review till min engelska class imorgon och lyssnat på klassisk musik som vi hade test på under kvällens music appreciation. Så nu mer vet jag hur Vivaldi, Monteverdi, Bach och Handel låter. Väldigt viktigt vetande.

Igår var vi till target och jag fick framförallt införskaffa mig gardiner, så nu känns mitt rum mycket mer som ett riktigt rum. Nu fattas bara ett litet skrivbord av något slag och nånting mer på mina vita väggar. Just nu funderar jag på att beställa någon/några av dom här från internet. Riktigt snygga för endast 10 dollar styck! Vilka gillar ni bäst?





Imorgon väntar stak intervaller 07.00 och sedan styrka som vanligt på det...det ser jag fram emot. Natti, natti..eller god morgon kanske.

Sofie

Inga kommentarer: