torsdag 7 oktober 2010

Onsdagsmys


Idag har tiden rullat på som vanligt, skola på förmiddagen och sedan träning på eftermiddagen. På programmet idag stod 2 timmar RF varav 45 minuter utan stavar. Banan vi åker i Foothills är inte direkt platt så det blev ett riktigt bra pass.

Hur som helst så har den här dagen också innehållit lite vardagslyx för en gångs skull. Först en tio minters gratis massage efter skolan och sedan ett besök på skolans bio ikväll. Så nu har även jag sett Twilight Eclipse. :) Pojkarna är minst sagt heta i den filmen alltså. Egentligen tycker jag böckerna är bättre men det är svårt att inte låta bli att gilla filmerna också.. Det var i alla fall mysigt att få koppla bort alla seriösa aktiviteter för en stund och bara slappna av...Tror nämligen jag kan behöva det inför morgondagen. Jag ska nämligen upp före 6.00 så jag hinner med att träffa Chris på south innan träningen som börjar 7.00. Chris hjälper oss utländska idrottare med att kolla igenom våra engelska skrivuppgifter före vi lämnar in dom..ett toppenbra hjälpmedel. Sedan väntar skola och träning igen på eftermiddagen. Let's do it!

Sofie

Inga kommentarer: