fredag 29 oktober 2010

Nöjd med mig själv

Idag känner jag mig riktigt nöjd med mig själv. Dagen började med Sand Hills timetrail (löptest med stavar, 2 varv på en bana med 5 långa branta sandbackar). Även fast jag känner mig lite sliten för tillfället av all hård träning lyckades jag pressa mig hårt, och slå min tid från förra gången med 1.5 minut.
Efter passet, som även bestod av styrka som vanligt, och en flue shot väntade skolan och redan på engelskan höll jag på att somna.. Bättre blev det inte på macro ekonomin, fiscal policy hit och monetary policy dit. Dock så blev jag mycket piggare för stunden när vi fick tillbaka vårat senaste testresultat, 99 av 100 och A+ stod det på mitt papper. :)


Nu i eftermiddag skulle vi egentligen gjort lite community service men det funkade inte idag så istället har jag skrivit klart min rebuttal assignment till nästa vecka och tvättat. Jag längtar så galet mycket till imorgon att var och varannan minut kollar jag på klockan och önskar att den kunde gå liiiiite fortare.. Som tur är ska vi strax, tillsammans med alla andra på laget, till Estellé och karva pumpor. Då kommer tiden gå lika fort som vanligt plus att det nog bli super trevligt.

Sofie

Inga kommentarer: