tisdag 1 september 2009

Knäskyddet sket sig igår, gissa om jag blev förbannad! Vårdsystemet är så överdrivet komplicerat ibland alltså. Så nu måste jag ringa å tjata på dom när jag får tid..fungerar liksom inte att jag ska vänta en månad på att få mitt knäskydd! Det är en himla tur att det fungerar okej att springa på plant underlag ändå. Var nämligen ute drygt en timma med Ida och Lina igår och det gick ju helt okej. =)

Idag är det något så ovanligt som sol och varmt här i Östersund, så förmiddagspasset var riktigt härligt ute på Frösön.
Nä, nu måste jag kila iväg..har första lektionen idag, Linjär Algebra är det som väntar. Hoppas det inte blir alltför svårt. :) Å just de ja..min dator var tydligen helt paj så Harry skulle beställa en ny. Men som tur var går allt som finns på datorn att rädda. :) Harry är en ängel!

Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

mer bilder o mindre träning tack ; )

Sofie Jonsson sa...

Det kommer när jag har en dator att lägga in bilder på igen. ;)