onsdag 16 september 2009

Vilken inte trevlig överraskning jag fick när jag kollade mitt kontoutdrag nu. Tydligen hade inte pengarna dragits från kontot för de saker jag handlade på Team Sportia i somras. Jag har inte alls tänkt på det och först igår,två månader senare, drogs pengarna från kontot. Hur kan det bli så egentligen? Suck... =/
Humöret blir inte bättre av att jag fortfarande är förkyld, vädret är piss och jag har fastnat i räknandet. Ingen träningshelg blir det heller.
Oj vad optimisktiskt jag känner mig nu.

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh jag hatar sånt när pengar dras jättelångt efter! var samma för mig i veckan! sjukt dryyyyyygt.

Nu ska jag blogga o lägga in bilder på lägenheten så du får se :D blir en och en dock men det får du stå ut med ;) orkar inte lägga in dom med kabel : )