lördag 12 september 2009

I helgen befinner jag mig hemma hos mamma,pappa och tussen i Hudik. Åkte hem i torsdags redan eftersom jag var hos tandläkarn och lagade ett hål igår. Lagningen gjorde inte nått ont alls nästan men det kostade en del, inte direkt roligt att lägga pengar på sådant men inget att göra åt den saken. Sen hade jag hoppats på att min dator skulle ha kommit i fredags men det gjorde den inte så pappa får skicka upp den med bussgods till veckan.

Min förkylning som helt plötsligt kom i onsdags börjar redan gå över, har inge ont i halsen längre och kroppen känns lite piggare. Så förhoppningsvis är jag helt frisk och kry till nästa vecka. :) För då har jag planerat en hel del träning och dessutom skulle Carro inte åka iväg med U-laget så vi funderar på att åka iväg någon stans nästa helg och träna tillsammans.

Förresten, det kanske är dags att byta tillbaka till dessa oerhört snygga klubbdräkter som jag och Jens provade på skidstadion idag? :)



Sofie

2 kommentarer:

billaofsweden sa...

Hej snygging :)

snygga dräkter, särskilt de rutiga hi,hi!

Jag har haft så mycket att göra så jag har inta haft tid att gå in på din blogg men snart blir det bätter.

Jag håller på och lägger in massor med smycken och kläder som har kommit. Sofia var här idag och hon skall börja fota smycken och när de är klara blir det kläderna.

Du måste komma hit nästa gång du är hemma. Det är en klänning som jag bara måste få se dig i :)

Kramis moster Lena

Magda sa...

ÅÅ dom där är ju klockrena! Skaffar ni den liladräkten så överväger jag att byta klubb! ;D