måndag 7 september 2009

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar här på sista tiden eftersom jag inte haft någon dator. Däremot har jag haft massa annat för mig. Träning, skola, sopptorsdag, trevliga lördagsaktiviteter med tjejerna och lite annat smått å gott. =) Just nu är brorsan här på besök också.

I veckan står träning och skola på schemat fram till på torsdag då jag åker hem till Hudik över helgen. Ska bland annat till tandläkarn på fredag och förhoppningsvis har jag en ny dator som väntar hemma så jag kan börja sköta skolarbetet,träningsdagboken och allt annat som man behöver en dator till.

Imorn ska jag köra mitt första skate pass på 4 månader eftersom jag kommer kunna hämta ut mitt knäskydd (som jag turligt nog fick mycket snabbare än vad de sa från början)

Sofie

Inga kommentarer: