måndag 31 augusti 2009

Det är heeelt sjukt hur jag kan ha sån himla otur med tekniska prylar. Allt jag äger krånglar eller går sönder! Fick ju en dator av Harry förra hösten när min gamla la av helt..och den har verkligen fungerat kanon. Men i lördags när jag skulle starta den här uppe i Östersund hände absolut INGENTING. Den var verkligen totalt död. Hur går det till egentligen? Från att fungera ena dan till att inte ens starta nästa. Jävla skit alltså! =/ Aja, jag får klara mig utan nu ett tag. det viktigaste som måste göras får jag fixa här på skolan istället.

Förutom datorhaveriet har jag haft de toppen här uppe i Östersund sedan jag kom hit. Har knappt haft en ledig stund känns det som. :) Men det gör absolut ingenting..är ju bara roligt att träffa alla vänner igen och pyssla i lägenheten.
Just idag är de många som börjar skolan men jag börjar inte förrän imorn så idag ska jag istället ta mig till sjukhuset och fixa ett knäskydd, köpa block, fixa lånekort på vanliga biblioteket i stan, packa upp mina köksgrejer och träna med Ida i eftermiddag. Så det är kanske dags för mig att rulla ner till sjukhuset nu om jag ska hinna med allt..

Sofie

Inga kommentarer: