söndag 27 september 2009


Så har ännu en helg flygit förbi. Tiden går alltid så fort när man bara är hemma några dagar. :) Men jag har hunnit med en hel del ändå.
Jag å brorsan var bland annat ut och åkte rullskidor på den helt nyasfalterade vägen ut till Hölick i lördags, grymt fint var det! Men efter 3 timmar skate hade jag dock nästan kramp i höfterna. :P Men det blir nog bättre när jag fått lite fler skatepass i benen.

Fast det var ändå inte så farligt att jag inte kunde sätta på mig klackarna och ta mig till Anna och Christian på inflyttnings/födelsedagsfest på kvällen! Riktigt mysigt hade de i sin lägenhet och det blev en trevlig kväll med trevlig sällskap. :)

(Bilden kommer från jonssonfoto.blogspot.com )


Jag och mamma har också hunnit med att vara till min moster Lena som när som helst kommer öppna sin webbutik, www.billaofsweden.se. Hon har verkligen gryyymt fina klänningar och smycken. Jag köpte mig en jättefin silverkedja och ett hänge som man hänger på kedjan. :) Sen provade jag två superfina klänningar som jag såå gärna skulle vilja ha! Dock är de lite dyra för min studentekonomi men en av dom ska jag önska mig i julklapp. :)





Nu är det verkligen dags att sova, imorn väntar 3 timmars föreläsning, intervaller och bio med Terese. Natti!


Sofie

1 kommentar:

Anna sa...

haha den där klänningen plåtades jag i idag och jag såg nu att vi valde precis samma halsband till!! hahahah