onsdag 23 september 2009


Usch vad jag tycker synd om stackars Terese ikväll! Hon nämnde att hon mådde lite illa när hon följde med mig hem för en timma sen å nu hade hon frossa och hade spytt. :/ Sjukt konstigt verkligen! Dessutom bjöd hon mig på middag tidigare ikväll och jag mår inte det minsta dåligt. Jag håller verkligen tummarna för att hon är piggare imorn.

Idag har jag varit rätt länge i skolan och sedan suttit kvar några timmar för att räkna lite själv. Ibland går det bra men ibland fastnar jag verkligen helt. Det hela blir inte bättre av att det inte ens finns svar på en del övningsuppgifter. Men en snäll kille från byggingenjörklassen har skickat några filer till mig med lösningar som han fått tag i. :) Så nu kanske jag kan börja överbevisa Tiios teori om att kvinnor har svårare att bli matematiker. Hehe..

Förutom skola har jag varit en sväng till gymmet idag och imorn är det dags för lite mer konditionsträning igen. :) Kan knappt hålla mig från att inte börja träna för mycket tidigt nu.

Imorn bär det av hem till Glada Hudik. =)

Sofie

Inga kommentarer: