måndag 13 oktober 2008

Söndag och Måndag hemma i Sanna

Hela gårdagen och nästan hela den här dagen har ja spenderat hemma i hudik. Intervaller i höglidenbacken med Lisa, Sofia och Johanna..prommis med Anna å Linnea..minikalas för mamma å Lena och en tur på donken med Anna va vad jag hann med igår. =) Nej just de ja..jag glömde Pretty Woman. ;)

Denna dag har inte varit lika fullspäckad. På förmiddagen va jag på en välbehövlig massage hos Dan. Min rygg hade låst sig rejält och var dessutom riktigt stel på många ställen..så efter en del del knakande så kan ja andas bättre igen och slipper förhoppningsvis ha ont på ett tag. =) Eftermiddagen spenderade jag sedan med Anna. En riktigt mysig fika ute på Maln och lite tv-tittande var vad vi hann med..mycket trevligt med mycket trevligt sällskap!



Jag har storlek 36 på mina pjäxor och brorsan 46, är de ja som har minismå fötter eller han jättestora? ;)

Sofie

Inga kommentarer: