fredag 17 oktober 2008

Myyys

Nu är ja äntligen nere hos Björn igen! Även om de höll på att sluta med att ja hamnade i Göteborg igår när jag inte kom av tåget 07.00 i Skövde pga att dörrjävlarna inte gick att öppna i min vagn. Men tåget fick då lov å stanna i Falköping bara för att släppa av mig..puh!
Väl framme i jkpg hämtade Björn mig och skjutsade hem mig hit till lägenheten innan han åkte å jobbade. =) Så ja tog på mig rullisarna å körde ett lugnt A1 pass via dalvik,bymarken,järstorp,lalleryd,hulåkvarn och åsenvägen. Rätt fin rullskidtur som ja har åkt flera gånger förut. :)
När Björn kom hem vid fyra igen åt vi rotfruktsgratäng med renskav som jag lagat till oss och sen vet ja inte riktigt var tiden tog vägen för helst plötslligt var de dags att sova. ;)

Nä nu ska ja återgå till mina matteböcker så ja hinner räkna lite till innan Björn kommer hem igen..längtar!

Sofie

Inga kommentarer: