tisdag 28 oktober 2008

Snööö

Inatt har första snön som lagt sig kommit. Så när jag va ute imorse å kutade löpintervaller gnistrade snön och solen sken. =)
Efter träningen har det knappt varit en lugn minut. Jag har pluggat, klippt mig, pluggat lite mer, hämtat paket på bussgods och tränat igen ikväll med Carro.
Är länge sen jag körde två löppass på en dag nu..men ja har överlevt. Dessutom fick jag ju träna i min nya jacka och mina nya handskar. Tack pappa,det behövdes. :)

Just nu ligger ja i soffan å önskar att Björn låg här också. Helt galet vad jag saknar honom!


Osis,dust it - ja måste bara införskaffa det mirakelpulvret. =)

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

det har ja o frida köpt också ;) jag använder faktiskt mitt nu trots att det bara stod där första månaden. Men ja det är bra! Köp 2-pack när du ändå är igång. finns på http://barbershop.se/ 2 st för 249:- fraktfritt :D