tisdag 7 oktober 2008

Fullspäckad dag


Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Ja började med att ringa till Björn strax före fem eftersom ja vaknade å tänkte att jag skulle väcka honom. =) Sen somnade jag om rätt fort å klev upp vid halv åtta för att kila bort till badet å simma. I 40 minuter plaskade jag runt i basängen, och ja hann ändå tröttna på enformigheten.jag förstår mig inte på simmare alltså.
Efter en liten stund i bastun hann ja hem å äta lite mellanmål innan de bar av till skolan å övning med Lotta. Allt blir så himla mycket tydligare och enklare när hon förklar. =)
Väl hemma igen blev de lunch innan ja stack ut på rullskidorna, riktigt härlig tur idag(ingen storm eller regn)! Så himla fint när man ser de snötäckta fjällen in mot Åre. :) Dock förstörde vurpan idyllen, och mosade en del av mitt lår, för en stund.
Efter duschen och middagen kilade jag över till Andreas där vi va duktiga och pluggade matte i 2 timmar....
Å sen ja kom hem därifrån har energin räckt till att ligga i soffan å kolla på tv..blir nog en tidig kväll ikväll!

På fredag åker ja hem till Hallstaåsvägen, å mamma,pappa å tussen! :)

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

och till anna!!!! ;D