söndag 26 oktober 2008

Middag och inflyttningsfest


Kvällen igår blev mycket trevlig. =) Det hela började med att magda inte kunde sluta grarva åt mig när jag kom innanför dörren..men efter ett tag hade hon vant sig vid att jag såg ut som marre. ;)
Jag, Magda, Sanna, Tessan och Maria började med att äta en riktigt god middag hemma hos Magda. Klyftpotatis, älgkött, sås, sallad och marängsviss till efterrätt..mums! Dessutom bjöds det på gott vin och såklart trevligt sällskap. Vår plan var att sedan gå vidare på temafest "kom som du inte är" hos Sanna Eklund, men istället hamnade vi på inflyttningsfest hos Mia och Anna S. Så två rockers och en jibber hamnade alltså där istället..men vad gjorde de? Kvällen blev trevlig ändå...kan inte bli så mycket annat med skidisar till sällskap :)


Idag har jag än så länge hunnit med att åka lite rullskidor, det gick lite bättre idag än igår så ja hoppas att de kommer bli bättre å bättre. :) Så senare i eftermiddag blir de nog lite styrka på gymmet innan Johan kommer hit och vi ska baka tårta åt ett födelsedagsbarn.





Sofie

Inga kommentarer: