lördag 25 oktober 2008

...

...jag är så jävla trött på det här nu. Trött på att känna mig orkeslös, trött på att bli stum så fort jag tar i, trött på att aldrig kunna träna som jag vill, trött på att känna mig totalt otränad, trött på att försöka göra framsteg men alltid bli knuffad bakåt igen. Ibland känns det som att de inte ens är värt att försöka. Jag vet inte hur jag ska göra för att de ska fungera bra igen och för att få känslan i kroppen, av att kunna ta ut sig utan att dö på kuppen, tillbaka igen.
Ja ska nog sätta mig med matteböcker nu istället...då spelar de åtminstone ingen roll hur pigg jag känner mig i kroppen.

Imorse pratade jag med mamma anna på msn. Det är alltid roligt att höra av henne.. =) Mattias har jag inte pratat med nu på ett tag, men jag hoppas att vi kan göra de i framtiden när han känner att han klarar av de utan att må dåligt..



Sofie

Inga kommentarer: