onsdag 27 augusti 2008

Trött igen

Fan vad de snurrar runt saker i mitt huvud nu. Å jag är såå less på alla mina saker jag har överallt..de är en massa grejer jag samlat på mig sen jag flyttade hemifrån för fyra år sedan som nu finns lite överallt här hemma. Idag har jag åtminstone fått lite ordning på vilka saker jag ska ha med mig upp till Östersund..men allt känns fortfarande som ett enda stort kaos. Ja längtar tills ja fått in allt i lägenheten och ligger i min säng där uppe å sussar sött..

Ikväll va ja en sväng på stan med anna å frida..vi åt även en god pubmacka på bockarna. Mysigt! Kommer ju inte hända alltför ofta den närmsta tiden när ja försvinner till östersund och frida till oslo..men snart är de ju sommar igen. :)

Nä nu ska ja lägga mig ner å sova..ska bli grymt skönt å vila hjärnan lite! Den måste ju vara på topp imorn när myrintervaller å RK väntar. =)

Sofie

Inga kommentarer: