tisdag 19 augusti 2008

Bakdag

Idag har jag en liten bakdag..banankaka är redan klar och leilas lyxiga kladdkaka ska ja snart röra ihop. :) Så ikväll blir de fika när Björn kommit hem från jobbet. Ja ska ringa till Jessica också å se om hon har tid att komma förbi en sväng. =)
Till helgen slipper jag åka tåg hem! Istället åker ja med Björn till Alliansloppet i Trollhättan på lördag och vidare därifrån till Torsby med Rickardsson. Eller i värsta fall hem med pappa om ja inte blivit helt pigg tills dess.. Hur som helst slipper ja åka tåg och får vara kvar här till Lördag. :)

Jag förstår mig inte på min kropp nu för tiden.. Igår va vi ute å sprang i 50 min och det gick ändå helt okej med tanke på hur lite jag tränat. Men nu när ja vaknar imorse är snuvan sämre igen och det är något mer som inte stämmer. Snart ger ja upp.. =/




Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Leila är så bra, har bakat hennes amerikanske chokladcheesecake idag samt äppelpajen, smarrigt värre. Ta hand om dig tjejen=)