torsdag 28 augusti 2008

Fullt ös, medvetslös


De känns som att de inte är långt kvar tills ja känner mig helt medvetslös..den har dagen har det inte blivit mycke vila alltså.
Ett intervallpass på myren, ett DÖK pass på rullskidorna och en himla massa fixande har jag haft för mig idag. De känns som att min hjärna kommer sprängas snart...men förhoppningsvis har ja fått ordning på de mesta av alla mina saker inför flytten. Jag längtar så tills ja ligger där uppe i min egna säng på lördagkväll och allt är på plats.. Det ska verkligen bli riktigt kul att komma upp till Östersund och börja med något helt nytt igen. Men de är grymt jobbigt att jag måste lämna älskade tussen hemma..visst, de kanske låter hur töntigt och flickaktigt som helst men jag kommer sakna honom så mycket. Han är världens goaste. <3

Ett stort grattis till brorsan, och jens, som tog körkort idag! :)

Nu ska ja stupa i säng..ja håller tummarna för att ja kan sova som en stock utan massa tankar som snurrar.

Sofie

Inga kommentarer: