torsdag 21 augusti 2008

Trevlig kväll

Jag, Björn och Magda hade en mycket trevlig kväll igår! :) Först lite mys här hemma hos Björn och sen en sväng på Karlssons och Olearys. Synd att Jessica blev kvar på jobbet så länge..men vi hade de kanon ändå. Lite komiskt att jag mötte Peter Modd, gammal skidis från hälsingland,utanför bion..världen är bra liten ibland.

Idag ska jag träna igen! Björn ska ta med mig på en riktigt fin runda i Huskvarna. Vi åkte den med bil häromdan så de blir nog kanon! Ja hoppas verkligen att de ska gå bra nu..är så sjukt less på att de alltid är nått fel på mig. Under de senaste 8 veckorna har jag kanske tränat 10 timmar..och de blir man ingen bra skidåkare på. =( Hur de än går så har jag nog bestämt mig för att inte åka till Torsby. Komma igång att träna gör jag lika bra hemma..och tunneln är inte de bästa sättet att undvika sjukdomar. Tråkigt med sant.. Men ja börjar bli van nederlag nu.


Bilder från veckan här nere kommer när ja är hemma i hudik igen.


Sofie

Inga kommentarer: