fredag 1 augusti 2008

Längtar tillbaka lite


Nu har ja snart varit hemma i en vecka å haft de lugnt å skönt. De är nästan så att ja längtar tillbaka till Sälen. Även om de va mycke jobb så va de sjukt kul också! Tänk om de kunde vara så roligt att jobba jämt. Ja ser redan fram emot nästa år i Eksjö. =)

Ikväll skulle jag varit i Östersund på yran egentligen..känns himla trist å missat de, speciellt nu när Henke hörde av sig å påminnde mig om att ja är hemma. Men, men..man kan inte få allt alla gånger och jag mår bra här hemma av lite lugn å ro också. Dock ser jag väldigt mycket fram emot Stockholmsresan på måndag. Ska bli riktigt skoj å träffa Björn igen.. ;) Johan å Zören också för den delen.


Undrar om ja ska ta å baka lite bullar imorn? Leilas amerikanska bullar va ju så sjuuukt goda. Yummie!


Alla som kan träna, träna lite åt mig också!

Sofie

Inga kommentarer: