fredag 8 augusti 2008

080808

Det ska tydligen vara något väldigt speciellt med den här dagen. Inte för att jag förstår varför en siffra kan ha en sån stor betydelse Hur som helst fyller Helena 20år idag så ett stort grattis till henne. :)

Själv har jag spenderat denna dag med att träna två gånger, ni hörde rätt. Ja har tränat två gånger! En löptur på en timma och ett styrkepass i gymmet med Johan blev de. Så imorn kommer ja ha träningsvärk lite var stans men de ser ja faktiskt fram emot! Så skönt när de känns att man tagit i..
Kul va de å träffa Johan igen också..de händer inte direkt varje dag. Träffade även kusin Rasmus på gymmet. :)



Förresten, vilka är ni som läser min blogg? =)



Sofie

2 kommentarer:

IV sa...

Skönt att du kan träna igen! Jag följer med på din blogg;-)! Kram Ingrid

Emelie sa...

Ja, jag är då en av dom som försöker hänga med i din blogg. alltid lika kul att läsa när det händer nåt nytt, och jag blev så glad när jag läste att du träffat nån ;) Kramar Emelie