söndag 3 april 2011

Underbara lördag


Det här har varit en bra dag. Jag vaknade imorse och hade inte alls lika ont i halsen längre, vilket betyder att jag nu kan svälja utan att plågas alltför mycket. Underbart! Värmen bestämde sig för att komma hit ännu mer så idag har vi haft 28 grader varmt och strålande sol. Det började faktiskt närma sig gränsen när det inte är skönt att det är varmt längre. Men som tur var så har vi ju våran underbara pool att svalka oss i nu för tiden. :P



På förmiddagen var vi ner på south och hejjade på stavhopparna som hade home meet i helgen. Det var spännande att se men dock lite för utraget för min smak, så efter en stund cyklade vi hem igen. När poolen efter en tag inte räckte till för svalkning begav vi oss bort till central och åt lite frozen yoghurt, mycket godare och mer läskande än glass!




Lördagen till ära har jag sedan lagat egna hamburgare till middag och bara tagit det lugnt här hemma.
Hade jag kunnat hade jag mer än gärna varit i Östersund idag/kväll och varit med på NSOC! Andreas rapporterade att det varit bra drag. Och än så länge kan jag inte blivit helt bortglömd i skidvärlden hemma eftersom folk kommer ihåg honom som "Sofies pojkvän." Haha.. Jag ser fram emot nästa år!



Sofie

Inga kommentarer: