lördag 16 april 2011

Bratwurst och elefant?


Igår var jag tysk grillmästare i lite över drygt en timma. Massor med bratwurst fick jag ansvaret för och dom blev faktiskt mycket goda. Gratis lunch, extra credit i tyska för 1 timma vid grillen är inte illa.

Nu har det alltså varit fredag igen, helt oooootroligt vad fort dagarna går nu. Men jag är glad att dom gör det. För i dom flesta fallen brukar dagarna krypa fram när jag är sjuk, men det kanske gått bättre nu för att det är vår ute. Hur som helst ska jag ut och röra på mig lite lätt imorn. Jag håller tummarna för att kroppen inte riktigt är lika seg och tung som en elefant. Men om man ska ta hänsyn till min storlek i den här bilden jag fick av Andreas idag, så är det nog inte troligt att jag från Spring Break växt till en elefant. ;)



Sofie

Inga kommentarer: