fredag 29 april 2011

Skapligt nöjd


Ibland blir man fortfarande förvånad över hur billiga vissa saker är här i Amerikat. Idag gick jag och klippte mig, samt köpte nytt schampoo,balsam och leave in conditioner för sammanlagt 300 kr. Det kostar inte ens en vanlig klippning hemma! Å nu fick jag dessutom tre riktigt bra hårprodukter från TIGI som ska skydda mit blonda hår lite bättre. Jag är skapligt nöjd!

Annars så jobbar jag på att hålla mig i skinnet å ta det lugnt. Jag mår i princip helt bra nu, vilket jag förmodligen har mina antibiotika piller att tacka för. Men än är det inte dags att börja träna. En liten lugn joggingtur kommer nog dock stå på schemat under helgen. Jag läntar redan. Tills dess ska jag försöka vara lite seriös med skolan och njuta av att bara ta det lugnt, det är ju inte alltid man har tid med det.

Sofie

Inga kommentarer: