tisdag 19 april 2011

Student Athlete Scholar Banquet


Den här bilden ska alltså föreställa mig, Ingrid, Fredrik, Linn och Terese med våran fina trofé vi fick på kvällens bankett för alla athletes med bra betyg. Den blev våran eftersom Women's Skiteam hade högsta GPA av alla idrotter i höstas och förra våren. GPA är betygsnittet här och vi hade typ 3,7 vilket betyder väldigt nära 4,0 och A i alla klasser. Och eftersom vi är i Amerika ska alla få priser å grejer när man gör något bra. Bilden Pierre tog blev långt ifrån den bästa men som tur var fick Armin till en bättre bild på mig och Terese i alla fall.



På förmiddagen idag hade jag mitt 7 minuter långa persuasive speech om Sverige i min public speaking class. Det gick rätt bra så nu ska jag bara utvärdera mig själv. Har sett på det en gång i alla fall och överlevt att höra min röst i ett helt tal på Engelska.

Sofie

Inga kommentarer: