onsdag 27 april 2011

Sjuklingar


Redan var det dags för mig att bli sjuk igen, och denna gång trodde inte farbror doktorn att det bara berodde på allergi. Så jag har nu fått en penicillinkur på 10 dagar som jag hoppas ska ta död på allt skit i min kropp. Tills dess ska jag vila och sedan börja träna lite lätt när jag är helt frisk igen. Jag längtar redan! För när jag är sjuk är jag inte mitt gladaste jag..så det är väl tur att jag för det mesta är väldigt glad, annars hade det inte varit roligt just nu för mina nära och kära. Tur i oturen så är Terese också sjuk så vi går runt här hemma och tycker synd om oss själva. Sen är det inte bara jag som blivit sjuk i familjen Jonsson just nu, även Tussen har fått besöka farbror doktorn. Han har tydligen inte fått behålla maten på länge så pappa fick ta med honom till djursjukhuset. Nyfiken som han är hade han gått runt i rummet, nosat sig omkring och kollat överallt innan han låg lugnt och stilla på britsen och blev undersökt. Älskade katt!

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Sofie! Hur mår Tussen? Jag hoppas att det inte var något allvarligt!! Hoppas också att du blir frisk snart! Tänk! Snart kommer du hem! =)
Krama // Maja