måndag 28 mars 2011

Skön Söndag



Söndagar brukar kunna vara trista och innehålla städning,tvättning och plugg. Och jag har gjort alla dom sakerna idag men jag vaknade faktiskt imorse och såg fram emot att göra det. Sen blev den här söndagen ännu bättre med en löptur, där jag sprang kanske lite för fort för länge på hårt underlag vilket mina ben kommer få sota för imorgon, men som ändå var riktigt skön. De bästa var sedan att vi spenderade några timmar vid Ingrids pool i solen. Vattnet var svinkallt men det var härligt att bara ligga där och slappna av en stund. Här behöver man verkligen inte åka till Thailand efter säsongen för att få slappna av i värmen.. :)
Imorgon väntar skola igen och jag ser fram emot en ny vecka. Det är bara 6 veckor kvar i skolan innan finals, sjukt!

Sofie

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fin blogg du har!