torsdag 10 mars 2011

Race day 1





Här kommer lite bilder från dagens race, och även några från ranchen vi bor på. Jag gick som sagt ut med nummer ett idag och även om det inte direkt räckte till första plats får jag vara nöjd. Jag åkte så fort jag kunde och var tia av oss tjejer från väst, ungefär så som jag åkt i skate på slutet. Jag ser redan fram emot fredagens 15 km klassiskt när tempot kanske inte riktigt är lika snabbt. Även om det är skönt på ett sätt att komma från höjd,det känns lättare att andas, så är det lite ovant med tempot. Efter tävlingar på 1500 - 3000 möh behöver man bli lite snabbare i kroppen helt enkelt. Som lag presterade vi inte direkt på topp idag, men än är det inte över. Så vi är riktigt taggade för att åka bra på fredag, och lördag. Ingenting är omöjligt!






Sofie

Inga kommentarer: