söndag 23 januari 2011

Besviken


De två tävlingsdagarna här i Soldier Hollow är nu avverkade. Solen har skinit och killarna gjorde en grymt bra insats idag, Tor 2:a, Martin 3:a, Christian 6:a och Pierre 8:a! För min egen del är jag mest besviken. Igår var det riktigt jobbigt och jag hatar känslan av att känna mig värdelös i skidspåret. För tillfället känns det som att det aldrig kommer bli min tur att få åka fort. Jag tycker själv att jag tränar på minst lika bra som alla andra men det verkar inte hjälpa... Jag har inte så många andra alternativ än att fortsätta hoppas på att det vänder och att det blir min tur snart. Eller så får jag byta bort mina gener..det kanske är dom det blivit fel på.

Imorn bär det av hem till ABQ igen, det ska bli skönt jag längtar tillbaka till min säng och mitt eget rum.

Sofie

Inga kommentarer: