onsdag 12 januari 2011

2010

Resan till USA gick väldigt bra den här gången...så efter stopp i New York och Denver igår befinner jag mig nu i Bozeman Montana. Vi välkomnades av riktigt kyligt väder, -20 grader, och strålande sol. Solen värmde dock riktigt skönt när vi åkte skidor på förmiddagen, spåren var stenhårda och vyerna otroligt vackra. Det var lätt att glömma att det fortfarande är början av Januari och inte April..

Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. Fredrik har hjälpt mig att mäta spannet på mina skidor och sedan har jag mest legat i sängen. Den tiden spenderade jag bland annat funderades på hur mycket mitt liv ändrats under 2010. För ett år sedan var jag singel, bodde i Östersund och visste inte riktigt vad jag skulle göra till hösten. Idag ligger jag här på andra sidan Atlanten och har världens underbaraste pojkvän hemma i Sverige. 2010 bjöd verkligen på överraskningar, och inga dåliga sådana heller. Det ska bli oerhört spännande att se vad 2011 har att komma med!

Sofie

Inga kommentarer: