tisdag 21 december 2010

Vips

Vips så är det tisdag och jag har redan haft en underbar söndag och måndag här hemma. Mammas goda mat, min sköna säng, massor med snö ute och världens bästa sällskap. Jag har sovit när jag varit trött, varit på massage, åkt skidor, hälsat på anna och christian, myst massor med andreas och tussen, och bara tagit det lugnt. Idag sov jag ändå till 11.20 vilket inte hänt sedan jag åkte hemifrån i Augusti. Så skönt!!

Beskrivningen av våran vistelse i Amsterdam kommer nog utebli. Men det var varken mitt eller Terese roligaste dygn i livet och jag är så tacksam att vi ändå kom hem så fort som vi gjorde. Kaoset verkar inte ha lugnat ner sig än..

Idag väntar skidåkning vid tre snåret med elin och lisa och sedan pepparkaksbakning ikväll. Mamma vill att vi ska göra sjöbodarna så vi får väl se om vi kan lyckas med något sådant.. :)

Sofie

Inga kommentarer: