lördag 4 december 2010

Shit..jag erkänner


Shit..jag erkänner, jag är hopplöst kär och kollar skype hundra gånger om dagen. Kanske är han online den här gången? Jag är helt enkelt inte van vid att inte höras alls på hela fyra dagar (ja vet, det är inte en evighet men det känns som det). Dessutom är jag så nyfiken på allt han fått se och göra i Kina. Men snart är han i Östersund igen, vid datorn som vanligt. :) Och ännu bättre, jag hemma om mindre än 14 dygn. Galet!

Fast för tillfället befinner jag mig i Dillon, Colorado. Ett riktigt fint och mysigt ställe. Imorgon var det tänkt att jag skulle tävla med dom andra en liten bit härifrån kallat Breckenridge, men tyvärr blir det inte så. Jag får helt enkelt nöjja mig med att hejja och istället se fram emot kommande tävlingar. Efter tävlingarna är över åker vi sedan hem till ABQ igen, vilket ska bli skönt..jag längtar efter min säng och framförallt mitt täcke!

Nu ska jag titta på julkalendern och äta pepperkakor. :)


Sofie

Inga kommentarer: