onsdag 22 december 2010

Snöööö


Om det inte fanns snö i ABQ så finns det så det räcker gott och väl här hemma,det är helt galet vad det snöat det senaste dygnet. Imorse pulsade vi i tre decimeter nysnö på skidstadion och det har bara vräkt ner hela dagen. Ute vid havet är det ännu värre så för att ta sig ut mot Hornslandet måste man åka bandvagn!

Glada nyheter för dagen är att min väska befinner sig i Sundsvall, eller till och med påväg till Hudik. Elin var så snäll och skjutsade den till bussgods så nu är julklapparna räddade för i år också. :) Tur det nu när julstämmningen verkligen börjar infinna sig. Jag och Andreas har gjort en sjöbod i pepparkakshus som bidrar till stämingen, och som jag är mycket nöjd med.



Dagens dilemma är valet av glasögon. Just nu står det mellan dessa två: Mamma tycker att jag ser vinögd ut i den större plastbågen så just nu lutar det åt den andra. Vad tycker ni?





Sofie

1 kommentar:

Elin Axlund sa...

Jag tycker de andra paret var jätte läckra på dig Sofie! :)