onsdag 8 december 2010

Antibiotika

Tydligen tyckte även läkarna att det fick vara nog med sjukdomar för min del nu. För i eftermiddag fick jag en penicillinkur som jag hoppas ska ta död på all skit jag har haft i kroppen de senaste tre veckorna. Mitt humör har inte varit på topp idag direkt men det blev aningen bättre efter besöket hos läkaren. Jag får helt enkelt ta dom kommande fem dagarna utan träning och hålla tummarna för att allt känns bra sedan. Jag längtar redan! Även om det inte är roligt att ha så mycket som jag har i skolan nu kommer det i alla fall göra det lättare att inte träna. Utan skola känns dagarna så otroligt meningslösa när alla andra tränar och man själv måste vila.

Efter mitt läkarbesök gjorde jag, Christina och Terese 3 timmar community service, mina och Tereses sista tre timmar! Så här glada är vi för de..:)



Sofie

Inga kommentarer: