tisdag 14 december 2010

Perfect!


Perfect är inte bara min nya favoritlåt med Hedley, det beskriver också precis hur jag känner mig nu. Igårkväll var jag, Christina och Terese på världens mysigaste konsert. Alla artister var underbart bra (Sara Bareilles, Plain Whithe T's, Ryan Star, Hedley mf) och vi gick därifrån med ett stort leende på läpparna och det var en skön avkoppling efter allt pluggande i helgen inför den här dagen. Och nu är jag klar med min finals i matte och den i musik = JULLOV!!!

De kommande två dagarna ska jag fixa med packning, städning och lite annat smått och gott. Dessutom ska jag försöka komma igång med träningen igen. Slemhostan vägrar försvinna så nu blir det lite lugn träning och vem vet, det kanske är det som behövs?

Jag kan knappt förstå att om fyra dygn är jag hemma i Sanna igen! Jag har aldrig sett fram emot att åka hem så här mycket någon gång förut. Men nu längtar jag verkligen efter att få träffa mamma,pappa, fredrik, mormor, elin, anna och alla andra nära jag inte träffat på över fyra månader. Såklart längtar jag galet mycket efter en viss Andreas också.. Det kommer bli så himla skönt och roligt att få komma hem igen. Ge mig fredag NU!



Sofie

Inga kommentarer: