måndag 5 juli 2010

USA ångest..


Den här dagen började med rejäl ångest.. En stund trodde jag inte att jag varken skulle ha råd att åka till USA eller ha mer än 3 år kvar av studiemedel när jag kommer hem till våren. Men som tur var ordnade det upp sig efter en liten stund när jag insåg att de ändå kommer lösa sig och att jag har 4.5 år kvar av studiemedlen.Som jag kan använda till vad som jag planerar kommer bli en civilingenjörsexamen. Puh! :) Så förhoppningsvis kommer jag komma iväg som planerat nu..kan knappt fatta att om lite drygt en måndag är jag i Albuquerque.

Men sen slutade den här dagen riktigt bra. Jag fick sällskap av Sofia på en lugn 40 minters löptur på slingan och de kändes ändå helt okej med tanke på omständigheterna. :) Dessutom har Dan knäckt till min rygg idag så syret flödar nu in fint i lungorna igen. Underbart!

Imorn blir det en tur på rullskidorna och ännu lite mer fix med USA. Det tar aldrig slut känns det som.. Å sen kommer ju en viss Andreas förmodligen tillbaka redan imorn vilket ska bli riktigt najs. Måste bara kasta ut tussen först...stackarn. Ut med den ena å in med den andra :P

Sofie

Inga kommentarer: